Trochę motywacji ...dla MAM

Droga Mamo nie bede tutaj slodzic, cukrowac i kolorowac. POWIEM TAK- patrzysz na inne kobiety z zazdroscią, z myślą- ja tez tak chcę, ale nie dam rady... mam... (i tutaj lista wymowek): mase pracy, grube kosci, nigdy nie bylam szczupla.. nie dam rady bo nie mam sily... nie potrafie sobie odmowic... Skoncz z mowieniem chce.. chcialabym... nie potrafie!!! Ja, Twoj maz, chlopak, mama, tata, brat, siostra, przyjaciolka nie chcemy tego wysluchiwac!!! Jezeli chcesz zyc zdrowo, miec wysportowana sylwetke ZROB TO!!! Po prostu wez sie w garsc i zrob to. KONIEC WYMOWEK, KONIEC CHECI, KONIEC MECZENIA INNYCH slowami wygladam tak czy siak, KONIEC CHOWANIA SIE W OGROMNYCH UBRANIACH ALBO O ZGROZO W ZA CIASNYCH!!! Zacznij dzialac!!! Urodzilas dziecko, skoro mialas sily urodzic dziecko znajdziesz i sily na trening i zmiane odzywiania na lepsze!!! NA lepszym odzywianiu skorzystasz nie tylko Ty ale i Twoj maz i dziecko/ dzieci!!!
Pamietaj nie odkladaj tego na jutro zacznij juz dzisiaj. Wiecej ruchu Ci nie zaszkodzi! Zamiast jechac do sklepu autem podejdz na nogach, staraj sie nie korzystac z wind, zacznij cwiczyc ( ja cwicze w domu). Do cwiczen nie musisz biec na silownie mozesz robic to w domu za free...!!! ZObaczysz sama jaka bedziesz z siebie dumna gdy zalozysz wymarzony stroj czy spodnie!!! Skoro innym sie udaje dlaczego wlasnie nie Tobie???!!! Skonsultuj z lekarzem swoja zmiane, czy jest dla Ciebie bezpieczna.. co mozesz robic a czego nie w twoim przypadku. To wazne!!!
Skoncz z lenistwem i wymowkami dawaj na trening!!!  A potem zjedz cos zdrowego i pozywnego!!!

Komentarze

Popularne posty