Hurrraaa!!! Ponad 1200 wejsc na moim BLOGU, Dziękuję, należy się Wam ogromny CMOK!!!

Dziekuję wszystkim Kobietkom, które odwiedzają mojego BLOGA, cieszę się, że CZYTACIE/zaglądacie TUTAJ :))) . To niesamowicie mnie MOTYWUJE!!! Bo chciałabym aby każda z Was mogła poczuć się tak jak ja: lekko, zdrowo, a przede wszsytkim być DUMNĄ z dokonań. Bo to jest dokonanie <3 Bloga piszę po to aby Was zmotywować i pokazać jak wygląda bycie FIT z perspektywy Kobiety, a przede wszsytkim Mamy. Bycie Mamą przewraca nasz świat do góry nogami.. już nic nie jest takie, jak było.. ale .. MOŻE BYĆ LEPSZE NIŻ POPRZEDNIE ŻYCIE!!! Chcę dać Wam siłę do działania!!! Taką jaką ja mam aby ćwiczyć i życ zdrowo. Sport to zdrowie, a jedzenie to ( i to potwierdzam w 100%) tak naprawdę wszystko co dotyczy Ciebie. Im zdrowiej jesz tym lepiej się czujesz i prowadzisz ;) Proszę piszcie komentarze jeżeli nasunął się Wam jakieś pytania, chciałabym się doskonalić w tym co dla Was piszę  (odblokowałam komenty parę dni temu dopiero.. za co przepraszam.. dopiero raczkuje na blogu od miesiąca). Jeszcze raz wielkie DZIĘKI..mam nadzieję, że każdy kolejny wpis będzie się Wam bardziej podobał :)

Komentarze

Popularne posty