CELLLUIIIIIIIITTTTT, jak sie pozbyc tego paskudztwa?!

Dzisiaj napisze Wam kilka porad na temat tego: jak ja pozbylam sie CELLUITU, jestem obecnie DUMNA POSIADACZKA BEZCELUITOWEGO CIALA, a kiedys go bylo.... :/ Czym jest CELLUIT... najprosciej mowiac...miejsca w tkance lacznej gdzie dochodzi do nieprawidlowego przebiegu limfy i krwi oraz odlozone odpady z przemiany materii.. sa dwa jego rodzaje... ale o tym nie bede sie rozpisywac.
Ja go TERAZ nie mam i  nie wazne czy byly to jakies zlogi tego co jadlam czy inne swinstwo, ale nie wygladal on estetycznie.

Pierwsza bardzo wazna rzecz, ktora otworzy CI droge do pieknych, pozbawionych celluitu chociazby nog to.. cwiczenia. Aktywnosc fizyczna uelastycznia skore, ujedrnia, wygladza, poprawia krazenie krwi, limfy, w ciele jest co raz mniej zalegajacego tluszczu a co raz wiecej miesni. To jest ogromny plus cwiczen.
 To co jeszcze ja zrobilam aby sie go pozbyc to:

- !!!!!!!!!!!slodycze!!!!! ograniczylam je do minimum, to one niestety powoduja gromadzenie zbednej tkanki tluszczowej, wiec to jest PEWNIAK  z ktorego powinnas zrezygnowac. Oczywiscie nie oblepisz sie celluitisem jak marshmallow po jednym dniu slabosci, ale uwazaj... on czeka ;)

-WATER, woda, H20..... pije duza ilosc wody- od 2-3 l wody dziennie co pozwala swietnie oczyscic moj organizm z toksyn i zlogow odpadow materii. Tak!!!! WODA naprawde POMAGA

- do tego codziennie po sniadaniu i po kolacji wypijam pol litrowy kubek herbaty ziolowej lub zielonej/// ziola swietnie oczyszczaja Twoj organizm, zyska na tym Twoja cera, wlosy, paznokcie. Sprawdz nie pozalujesz, ja juz nigdy nie wroce do czarnej herbaty!!!

-UWAGA!!!! !!!!sol!!!!- ograniczylam jej spozywanie. Podobno Twojemu organizmowi wystarczy 5g soli dziennie. 5g! To lyzeczka soli... a teraz pomysl ile Ty solisz.. ziemniaki, makarony, salatki, mieso?! W kazdym miesie, owocu, warzywie, pieczywie jest JUZ sol... nawet w przyprawach.. dlatego tak naprawde wiekszosc z nas codziennie ja przedawkowuje.. Jak sol jest niezdrowa wiekszosc z nas wie ale dodam jeszsze jedno: sol jest jednym z powodow celluitu..niestety to jest prawda. Dlatego warto chociaz sprobowac ja ograniczyc.

Jak widzisz tego nie ma naprawde wiele, powyzsze wskazowki to jest cos co naprawde u mnie podzialalo!!! Nie mam powodu by Cie oklamywac dlatego uwierz i sprobuj trzymac sie tego o czym napisalam wyzej, a dasz rade i podziekujesz mi, a przede wszsytkim sobie za jakis czas, kiedy zobaczysz na wlasne oczy ze zniknal. :)) Ja nie wierzylam, ze uda mi sie go usunac calkowicie, a jednak.. Nie wazne ile masz lat czy 20/30/50 nie musisz go miec! Ja biore od lat tabletki antykoncepcyjne, choruje na tarczyce.. to wszystko nie pomaga w walce z celluitem, a jednak zniknal. Trzymam za Ciebie kciuki, do dziela SILNA BABKO ;)


OBALAM MIT///OBALAM MIT////OBALAM MIT////
Uwaga podobno mezczyzni nie maja celluitu..bo niby sa tacy piekni ;)  maja.. MIT OBALONY. Widzialam mnostwo facetow ktorzy cieszyli sie albo i nie ...(;)) z posiadania tego ustrojstwa. Warto wiec ich rowniez przekonywac, ze powinni stosowac sie do pewnych zasad. Kilku Panow ktorych znam swietnie na tym wyszlo bo nie maja juz brzuszka w grudkach :)

Komentarze

  1. Przydatne informacje, czekam na kolejne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo:) Zapraszam na najnowsze posty. Trzymam kciuki za Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty