Pomiar efektow- motywacja w byciu FIT MAMA

OGROMNA MOTYWACJA DLA MNIE NA POCZATKU DROGI KU BYCIA FIT MAMA BYLA OCENA REZULTATOW!
 Od czego powinnam zaczac??? Na pewno sie nad tym zastanawiasz.. gdy juz wyrzucisz slodycze, pocwiczysz swoje pierwsze 5/10 czy 15 co teraz? Otoz wykonaj pomiary. Tak aby wiedziec od czego zaczynalas (swoja droga to dla mnie teraz szokujace gdy przyloze centymetr krawiecki i zobacze jak moje nogi wygladaly wczesniej hah!).. wez do reki centrymetr krawiecki i zmierz sie od stop do glowy. Myslisz sobie po co mi to do cholery? przeciez mam wage- ona mi wystarczy do zmierzenie efektow i  oczy, bo przeciez sama bede widziec czy sa efekty. Otoz nie!!! 
Po pierwsze waga wcale nie musi spadac, a bedziesz kurczyla sie w centymetrach.
Po drugie miesnie waza... moze sie okazac ze przybierzez w kg.. ale twoja tkanka tluszczowa bedzie sie kurczyc na rzecz miesni, dlatego objetosciowo (w centymetrach) sie skurczysz.Wez centrymetr i mierz: biceps w napince i bez, ramiona, biust, pod biustem, talia, biodra, uda gora i srodek, lydki, i to miejsce nad kostkami itp. Zapisz wyniki na kartce i zachowaj, przydadza sie na pewno na te chwile zwatpienia czy sa efekty...a beda na pewno!!! Uwierz w to i dzialaj.
 Ja mialam chwile zwatpienia mysalam: tyle pracy w to wlozylam, a efekty do niczego, do czasu az sie zmierzylam porownalam i.. WOW! kolejny centymetr mniej.
Co ile warto sie mierzyc??? na pewno nie codziennie to bez sensu, ja robie to co miesiac dokladnie tego samego dnia nastepnego miesiaca i o tej samej porze, Dlaczego to takie wazne??? Bo my kobiety mamy cykl miesiaczkowy.. gromadzimy wode w organizmie itd. wtedy pomiary moga byc zafalszowane gdy wykonamy je np. na chwile przed miesiaczka- ja tak mam :)
Po drugie zrob sobie zdjecia: najlpiej z przodu, tylu i z boku bedziesz mogla sama ocenic wlasnymi oczkami albo dasz mezowi i powiesz: PATRZ I PODZIWIAJ.
Pomiary mozesz tez wykonac przy pomocy urzadzenia do pomiaru tkanki tluszczowej, ale jak sie do tego przygotowac bedzie w innym poscie.

Dlatego pamietaj: Jezeli chcesz zostac FIT MAMA zrob koniecznie pomiary, zdjecia, to one beda twoja motywacja w tych chwilach, gdy bedziesz juz chciala zrezygnowac z cwiczen, kupic kolejna paczke slodyczy i wyrzucic marzenie bycia wysportowana mama  do kosza...!
Trzymam kciuki i wierze, ze  posluchasz mnie i zrobisz dzisiaj pomiary i zdjecia.

Komentarze

Popularne posty