Śniadanie - owsianka nie musi być nudna.. Borówka i pistacje LOVE NOWA MIŁOŚĆ OD SAMEGO RANA to co lubię najbardziej

Dzisiaj mam dla Was PRZEPYSZNY PRZEPIS na owsiankę z bórówkami, która wygląda niezmiemsko!!! I równie smakuje <3 mój ostatni wymysł, więc szybko postanowiłam się z Wami podzielić <3 ====> :) :)

Przepis jest łatwy, a  połączenie smaków według mnie ciekawe: 
- borówki 60g
- banan  65g 
- otręby owsiane 40g
- otręby pszenne 5 g
- mleko 1,5% 200ml
- ekstrat waniliowy kilka kropel
- kakao pół łyzeczki
-miód pół łyżeczki
- pistacje 10szt

Blenduje 50 g borówek. Mleko gotuje wraz z otrębami, miodem, ekstraktem waniliowym i musem z borówek  Wychodzi nam wtedy świetny kolorek. Gotową owsiankę przelewam do miseczki. Banana kroję w talarki, układam na owsiance, posypuje pistacjami i sypię kakao. Pysznaaaa!!! Nie kręcę :) Świetna na śniadanie dla Fit Mamy. PAMIĘTAJ!!! Kiedy ćwiczysz późno, ważne jest abyś na śniadanie dostarczyła odpowiedni posiłek, niezbędny do uzupełnienia strat po treningu z dnia poprzedniego. Ja dzisiaj mój trening skończyłam zaraz lecę coś przekąsić z wysoką zawartością BIAŁKA. A jutro na śniadanie zjem coś MEGA POŻYWNEGO.. MNIAM MNIAAAAAM

Komentarze

Popularne posty