6 RAD DLA ZNUDZONYCH TRENINGAMI.. KTÓRE POMOGĄ CI SIĘ PODNIEŚĆ NA NOWO!!!

Gdy przychodzi u Ciebie czas znudzenia ćwiczeniami i już Twój poziom zapału opadł. Każdy tak ma.. ja miałam tak ostatnio ...czas działać, a nie poddawać się. Co możesz zrobić??? To kilka moich porad na słabsze dni- u mnie działają  ):-)

1)  Obejrzyj swoje zdjęcia sprzed kilku miesięcy i zrób sobie nowe.. jeżeli ciężko trenowałaś z pewnością zobaczysz motywujące rezultaty <3

2) Sięgnij po centymetr krawiecki i zmierz się, porównaj z poprzednimi rezultatami..na pewno na Twojej twarzy pojawi się uśmiech :)

3) Może głupie, ale gdy mam słabsze dni włączam program muzyczny.. teledyski i ludzie, którzy mają idealne kształty.. wtedy myślę : Ja też tak chcę i działam..:)

4) Pomyśl sobie, że cała Twoja dotychczasowa praca pójdzie na marnę.. jak się poddasz.. szkoda prawda?? Tego potu, czasu, nerwów typu czy dziecko się obudzi i zdąże dokończyć trening, czy też nie...nie olewaj tego.. szanuj siebie i Twoją CIĘŻKĄ PRACĘ <3

5) Zmień treningi, tak widocznie czas na zmiany może jesteś już znudzona jakimiś treningami i nie sprawia Ci już przyjemności bo się nimi przejadłaś. W ostatnim miesiącu zmieniłam prawie wszystkie treningi i mam świetny fun poznawając nowe. Warto zmieniać ćwiczenia, aby bolały, piekły na nowo... to jest świetne, bo budujesz kolejne cegiełki!!!

6) Zmień czas treningu, być może ćwiczyłaś za długo, może podziel czas treningu przez dwa i ćwicz krócej dwa razy dziennie???

Mam nadzieję, że moje krótkie porady okażą się u CIEBIE SKUTECZNE, ŻYCZĘ CI OCZYWIŚCIE JAK NAJRZADZIEJ TAKICH DNI.. PAMIĘTAJ KAŻDY MA CHWILĘ ZWĄTPIENIA ALE NIEKAŻDY SIĘ PODDAJE! Sukces odnoszą jedynie te, które wytrwały!!! Dolącz do nich i pokaż na co Cię stać!!! POkochaj słowo SPORT, a piękne ciało pokocha Ciebie !:)



Komentarze

Popularne posty